Shop Mobile More Submit  Join Login

Mature Content


or, enter your birth date.


Month

Day

Year*
Please enter a valid date format (mm-dd-yyyy)
Please confirm you have reviewed DeviantArt's Terms of Service below.
* We do not retain your date-of-birth information.
I seriously did not anticipate ever doing another comic about Twilight, since I figured the two I did pretty much covered my thoughts. Then I got a bit tipsy around some friends and we ended up having a conversation about this exact thing, and I couldn't help myself. Mostly because as of the Sunday of that week I had no other ideas for Monday's comic so I resorted to this one.

(Cue 800 angry fangirls pretending Twilight has science and trying to explain why exactly a cold penis = okay)
Add a Comment:
 
:iconmi-chan785:
Mi-chan785 Featured By Owner Dec 15, 2014
I would love to see those explanations about the 'science' x'D

great work!
Reply
:icondestro7000:
Destro7000 Featured By Owner Aug 31, 2014   Digital Artist
loool.  Like pleasuring with an icicle. Shiny vacant iceboy. :D
Reply
:iconbryanadkins:
bryanadkins Featured By Owner Aug 16, 2014
Seriously man of steel woman of kleenex look it up.
Reply
:iconlurkingkeen:
Lurkingkeen Featured By Owner May 28, 2014
You are most welcome. :-D
Reply
:iconlyssana11:
Lyssana11 Featured By Owner Feb 18, 2014  Student General Artist
That is incredibly helpful. Thank you very much! :)
:hug:
Reply
:iconhawkheart29:
Hawkheart29 Featured By Owner Feb 17, 2014  Hobbyist General Artist
:rofl: Makes me wonder now....
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist
hmm okay
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist General Artist
o.o i think your version is different from mine xD
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist
the bad@$$ Russian preacher guy in Ravenholm who says "Hello my brother... my name is Father Grigori... you've already met my congregation AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!"
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Feb 5, 2014  Hobbyist General Artist
hhmm, its been so long, who is that again.
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Feb 4, 2014  Hobbyist
Although Grigori alone is cooler than the entire cast of Twilight
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Feb 4, 2014  Hobbyist General Artist
Rofl, i agree lol
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Feb 3, 2014  Hobbyist
although when you get to Ravenholm sparkly vampires seem a little more inviting I think I've fainted. Komari Kud Rin (Scaredy-cats) [V4] Big Fool Emoji-07 (Cry) [V2] 
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Feb 3, 2014  Hobbyist General Artist
xD definitely.
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Feb 3, 2014  Hobbyist
yeah I may never get around to reading this thing... of course that's not all to disappointing 
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Feb 3, 2014  Hobbyist General Artist
Half life!!!! rofl
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist
well no school today... let's see read twilight or play half life 2... decisions decisions
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
lol
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist
oh good
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 28, 2014  Hobbyist General Artist
that's why i said you were a soldier xD you have your priorities in order lol.
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Jan 27, 2014  Hobbyist
oh come on give me a break I've been packed down with work from school and reading Twilight isn't exactly on the top of the list of things I want to do
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 27, 2014  Hobbyist General Artist
lol your just on page five..you are a true soldier.
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Jan 27, 2014  Hobbyist
hmmm first 5 pages nothing too awful yet
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 27, 2014  Hobbyist General Artist
rofl, wow, i feels for you.
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Jan 25, 2014  Hobbyist
:highfive: bought Twilight today... going to read it, make fun of it, then burn it :D
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 25, 2014  Hobbyist General Artist
YES!!!!
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Jan 21, 2014  Hobbyist
still I'm 100% team Edward...
 elric that is
:iconelricrapefaceplz:
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 21, 2014  Hobbyist General Artist
rofl xD good
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Jan 21, 2014  Hobbyist
I was kind of kidding about the jokingly part
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 21, 2014  Hobbyist General Artist
:iconidontthinksobetchplz: {.....If I would've punched him...it wouldn't have been jokingly.) :iconimpervyplz:
Reply
:icontaku-chan13:
Taku-chan13 Featured By Owner Jan 17, 2014  Hobbyist General Artist
xD You're welcome! 
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Jan 15, 2014  Hobbyist
:iconmotherofgodplz: 
so a friend of mine told me jokingly that I needed to be more like Edward, I couldn't come up with a witty retort fast enough so I jokingly punched him in the face
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 15, 2014  Hobbyist General Artist
YES!!!
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist
0.o for reals? :iconwatplz:
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist General Artist
I just heard that one of our teachers is having a relationship with a student O.o
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist
:D
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist General Artist
Oh dear god rofl
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist General Artist
Yes rofl :D
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist
yeah there was a great stamp it said "Albus Severous Potter is still a better name than Renesmee" :D
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist General Artist
I know right...imagine being in kindergarten and trying to spell your name. I would cry!
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 13, 2014  Hobbyist General Artist
I agree! O.o Thankfully he is no longer with her, because she moved.
Reply
:iconlyssana11:
Lyssana11 Featured By Owner Jan 10, 2014  Student General Artist
You should..institutionalize that one. Juuuussstttt to be on the safe side. I've heard some crazy shit but that takes the cake for stupid.
Reply
:iconspeedracerdude511:
speedracerdude511 Featured By Owner Jan 10, 2014  Hobbyist
and No ramsis... sorry Rihanna.... sorry Ricotta... no Remesneeze... hmm AH Renesme that's it!... SERIOUSLY WHO NAMES THEIR KID THAT??????
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 10, 2014  Hobbyist General Artist
ikr!
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 10, 2014  Hobbyist General Artist
ROFL!!
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 10, 2014  Hobbyist General Artist
THANK YOU!!!!!
Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 10, 2014  Hobbyist General Artist
How does the blood flow?  No pulse...no blood flow...no boner.. 

No logic.

Reply
:iconxx-cake-xx:
Xx-Cake-xX Featured By Owner Jan 10, 2014  Hobbyist General Artist
THANK YOU!!! my brothers girlfriend said that after a guy cums in her she sticks an ice cube up.."there" to get it loose and it would come out when the ice melted...like


Jesus christ what's wrong with you!?!?! You idiot.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 4, 2010
Image Size
177 KB
Resolution
635×728
Mature Content
Yes
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
59,995 (1 today)
Favourites
2,656 (who?)
Comments
1,385
Downloads
413
×